Buma šūpiņi, Visvariāk noķerts uz mailes ar sarkano galvu - līdakas un 1 zandarts.
Buma šūpiņi, Visvariāk noķerts uz mailes ar sarkano galvu – līdakas un 1 zandarts.

Ņemot vērā to, ka vizuļos sākotnēji vispār neorientējos, sāku urbties dažādos portālos. Un sapratu, ka universālu superieroču nav. Vai arī ir, tikai katram savs. Nu tad arī izvēlējos savu kolekciju papildināt ar vietējo meistaru darinājumiem, kas pārsvarā ir dažādu metālu šūpiņi un rotiņi, bet ir arī vobleri. Tos sadzīt rokās gan nebija viegli.

Lūk, info, ko man izdevies iegūt.

Veikali, kur pats esmu iegādājies vietējo meistaru produkciju:

Veikals “Milo” Bruņinieku ielā 43. Tur noteikti ir Buma, Jāņa Sīpola, Tiltiņa meistardarbi, kā arī var nopirkt vietējā meistara, kura vārdu, diemžēl, nezinu, mūdžus. Ir vēl citi, šos pats esmu tur iegādājies.

Veikals”Salmo“, kas atrodas “Spice Home”. Tur par vietējo produkciju jāvaicā pārdevējiem. Zinu, ka ir Jāņa Sīpola darinātie šūpiņi. Noteikti arī citi, esmu pircis, taču nepajautāju mānekļu autoru vārdus.

Veikals uz Turgeņeva un Gogoļa ielas stūra (ieeja no Turgeņeva). Tur ir Leona rotiņi un vobleri. Pirms braukšanas labāk piezvanīt, mēdz neievērot pašu nolitko darba laiku. tel. 27221104.

Pirmie 2 no augšas - Tiltiņš, Leona rotiņš, apakšā Sīpola šūpiņš, uz kur pagaidām savas 2 lielākās (2,5kg) līdakas esmu dabūjis.
Pirmie 2 no augšas – Tiltiņš, Leona rotiņš, apakšā Sīpola šūpiņš, uz kura pagaidām savas 2 lielākās (2,5kg) līdakas esmu dabūjis.
В.Ш. rotiņš. Ir man kolekcijā arī viņa šūpiņš.
В.Ш. rotiņš. Ir man kolekcijā arī viņa šūpiņš.

Salmo un Gards veikalos ir pieejami В.Ш. (Šilovs) rotiņi un šūpiņi. Viņa sudraba rotiņš ar ielocīto mēli ir mans rezultatīvākais vizulis.

Bums (Aivars) – šūpiņi, ziemas copes piederumi, nažu izgatavošana, spoļu labošana u.tml. (mob.t. 20335530). Viņa produkciju Rīgā var meklēt arī pie Ginta (29111932), kurš dzīvo netālu no Spices un pārdod arī Jāņa Sīpola šūpiņus, kāda lietuviešu meistara rotiņus un arī “atsitējus”, kas ir izglābuši vairākus vizuļus arī man. Vairāk par Buma produkciju un talantiem var meklēt viņa diskusiju sadaļā Copeslietās.

Viktors Tilčiks – šūpiņi, žibuļi. Var uzrunāt Copeslietās, bet var arī uzzvanīt – mob.t. 26161174.

Meistara Jāņa mūdži. Viņa kolekcijā visdažādākās krāsas, divdaļīgi, trīsdaļīgi.

Portālā draugiem.lv uzmeklējot Ivaru Dūmu, var tikt pie mūdžiem no meistara vārdā Jānis (uzvārdu, diemžēl, nezinu). Viņa galerijās var atrast gan mūdžus, gan lomus. Cena, ņemot vērā, ka tas ir tīrs roku darbs, ir ļoti zema – Ls 3,50. Tikko nopirkti, pagaidām vēl copē nav bijuši.

Šūpiņi no Daugavpils Alfona, uz tiem iniciāļi A.K. Šos var iegādāt Ķekavā t/c Lība veikalā “Naktsmaiņa”, aprunājoties ar pārdevēju Jāni – tie nav uz vietas veikalā, taču labu apstākļu sakritības rezultātā var caur paziņu paziņām iegūt. Pats Jānis tos salielīja,  atliek man pārbaudīt pašam.

Daugavpils Alfona šūpiņi no bungu šķīvja un citiem kvalitatīviem materiāliem.
Daugavpils Alfona šūpiņi no bungu šķīvja un citiem kvalitatīviem materiāliem.
V.Tilčika šūpiņi.
V.Tilčika šūpiņi.
